دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام آخرین رویا

دهکده فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

محل تبلیغ شما تهران گراف


دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام آخرین رویا

ا

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام آخرین رویا

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام آخرین رویا با بالاترین کیفیت

Download New Music Ali Zand Vakili – Akharin Roya

آهنگ و تنظیم: علیرضا افکاری , ترانه: محمدسعید میرزایی

این آهنگ تیتراژ سریال زیر پای مادر می باشد.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

برگرد عاشق ترین همدرد آخر چگونه از خیالت بگذرم برگرد و غمگینم مکن
شب ها ای آخرین رویا من بی تو از رویای خود تنهاترم تنها تر از اینم مکن
مرا بگیر آتشم بزنو جان بده به منو در سپیده جان روشن باش
مرا ببین ای که بی تو منم بی تو میشکنم ای تمام جهان با من باش

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

شمع توام تو ببین در اشک من بنشین ای روشنای جهان رو سوی سایه مکن
بی من مرا به سفر از گریه ام مگذر ای بی تو من نگران از من گلایه مکن
مرا بگیر آتشم بزنو جان بده به منو در سپیده جان روشن باش
مرا ببین ای که بی تو منم بی تو میشکنم ای تمام جهان با من باش

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام آخرین رویا

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام آخرین رویا



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 130

تاریخ انتشار: یک شنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 1:26

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دهکده فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف